World Of Warcraft

World Of Warcraft

World Of Warcraft

World Of Warcraft

Cataclysm تغییر هیرو ها

Cataclysm تغییر هیرو ها 

بلیزارد اخبار جدیدی از نسخه ی جدید WoW منتشر کرده!

با خوندن این اخبار برق از سرتون خواهد پرید! روی ادامه ی مطلب کلیک کنید...


اینجا وب آرتاسه! آرتاس هم دث نایته! پس از دث نایت شروع می کنیم! تلنت های دث نایت از این به بعد منظم تر خواهند شد! یعنی بلاد فقط برای تانک شدن و آنهولی فقط برای DPS شدن و Frost هم برای PvP! یه لول دیگه هم قراره به دث نایت اضافه بشه به اسم Necroic Strike که یه جور Wepon Damge محسوب میشه و یه دی باف هم رو سر Target می اندازه که مقداری هیل رو Absorb می کنه! سیستم Rune ها هم قراره عوض بشه!

 

 

 

روگ ها هم تغییرات خفنی کردن! مهم ترین تغییر روگ اضافه شدن مهارتی به اسم Smoke Bomb هست که مثل کانتر یه نارنجک دود زا میندازه که تو اون محوطه هیشکی نمی تونه چیزی ببینه! البته اکثر تغییرات روگ برای Combat هست و ما Assasin ها هنوز مثل سابق هستیم و فرق زیادی توی این پچ نخواهیم کرد!

 

 

یکی از لول هایی که قراره برای شمن هیلر اضافه بشه Healing Rain هست! همونطور که می دونید شمن ها در مبارزه از قدرت عناصر استفاده می کنن و این لول هم باعث میشه که بارون بیاد و همه ی کسانی که توی اون منطقه هستن از نعمت بارون بهره مند شده و هیل بشن! ولی این تنها تغییر شمن نیست! شمن ها یک نوع Wepeon Damge هم خواهند داشت که از لول 4 در اختیار شون قرار می گیره و به این ترتیب سرعت لول آپ برای شمن ها بالا میره!

 

 

 

اینقدر تغییرات خفن برای این کلاس اومده که نمی دونم از کجا شروع کنم! سیستم Pet کلا" عوض شده! وقتی هانتر میسازید یه Pet هم همون اول کنارتونه!!! و این Pet بستگی به نژاد تون فرق می کنه! هانتر ها دیگه مانا ندارن و از فکوس استفاده می کنن که مثل انرژی روگ هست! هانتر ها می تونن تا 3 pet رو در یک زمان کنترل کنند! با حساب این که هیومن ها و آندید ها هم می تونن هانتر بسازن احتمالا" هانتر یکی از پرطرفدار ترین کلاس ها خواهد شد!

 

خب! بقیه ی تغییرات هم باشه واسه بعد! راستی! بلیزارد هنوز تغییرات پالادین ها رو اعلام نکرده! باید دید آیا پالی از اینی هم که هست شاخ تر میشه یا بلیزارد فکری واسه بالانس کردن این کلاس مخصوصا" تو PvP کرده. به هر حال... پالی شاخ هم بشه عیب نداره! ما که بخیل نیستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد